پیرامون جذب نیرو

گفت: 

من فکر می کنم این آماری که  دولت یازدهم در خصوص جذب 700 هزار نیروی بیکار در هر سال  داده، درست است، اینها راست می گویند. 

گفتم: 

البته که راست می گویند. دولتمردان ما جز در  مواردی  که دروغ می گویند، راست میگویند،  دلیل ندارد  دروغ بگویند. 

گفت: 

تا جایی که من اطلاع دارم، بسیاری از  روسای سازمانها و مدیران عامل شرکت های دولتی،  تعداد زیادی نیرو از خانواده،  فامیل،  دوستان و  آشنایان جذب می کنند. 

گفتم: 

 مگر می شود خودشان نیرو جذب بکنند؟ حتما آزمون می گیرند،  مصاحبه  می کنند. 

گفت: 

 این آقایان می دانند چگونه عمل بکنند  که  از خانواده و فامیل و دوست و آشنا نیرو جذب بکنند. اینها بلدند چگونه نیروهایی را که خودشان می آورند در آزمون و  مصاحبه  شرکت بدهند و در کل قانونی عمل  بکنند و خلاف قانون عمل نکنند. 

گفتم: 

خدا خیرشان بده! میدانی چقدر  تاکید شده که به خانواده توجه بکنید، به فامیل توجه بکنید به دوستان و آشنایان توجه بکنید.

گفت: 

جداً؟ برای این جور توجه کردن به خانواده و فامیل و دوست و آشنا هم آیات و روایات  داریم؟ چه جالب! 

گفتم: 

مدیران ما برای این جور کارها شان هم آیات و روایات  جور می کنند. "نگران شان نباش! "

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.