آیت الله مصباح یزدی

۱۲۲۵

۱ - برخی از روحانیون در دهه  ۴۰  خیلی بر آیت الله محمد تقی مصباح یزدی فشار آوردند که مجاهدین خلق را تایید کند و ایشان مجاهدین را تایید نکرد. برخلاف ایشان  خیلی ها مجاهدین خلق را تایید کردند و به آن ها چه کمک ها  که نکردند. خُب، حق با که بود؟ حق با آیت الله مصباح یزدی بود یا با دیگران؟ مگر بعدها مشخص نشد که مجاهدین خلق منحرفند؟ مگر بعدها معلوم نشد که مجاهدین خلق منافقند؟  

۲ - در دوران اصلاحات، آیت الله محمد تقی مصباح یزدی در سخنرانی های پیش از نماز جمعه ی تهران، ماهیت نویسندگان روزنامه های زنجیره ای را افشا کرد و گفت که اصلاح طلب ها با اسلام مساله دارند. خُب، مگر بعدها ثابت نشد که اصلاح طلب ها با اسلام مساله دارند و همان هستند که آیت الله می گفت؟ مگر حالا سران آن ها  مشهور به فتنه گر نیستد؟ مگر بسیاری ازآن ها فرار نکردند و به آغوش دشمن پناه نبردند؟   

۳ - آیت الله محمد تقی مصباح یزدی اسلام شناس بزرگی است. ایشان  قبل از دیگران خطر را تشخیص می دهد و آدم ها و جریان های  خطرناک را به مردم معرفی می کند. دشمنان  اسلام و نظام جمهوری اسلامی می دانند که تا آیت الله مصباح یزدی در صحنه حضور دارد آن ها در کار فریب مردم  بویژه نسل جوان مشکل خواهند داشت. آن ها و اذناب شان می دانند که تا آیت الله مصباح یزدی زنده است ماهیت کثیف شان برملا ست. لذا می بینید که از خود اوباما و نتانیاهو گرفته تا بچه های اصلاح طلب روستای افرمجان تلاش می کنند آیت الله مصباح را بدنام کنند و از صحنه سیاست برانند.  آیا آیت الله مصباح یزدی خشونت طلب است، تندرواست، دموکراسی را قبول ندارد، آزادی را قبول ندارد و . . . .؟ به لحاظ فکر و عمل چه تفاوتی میان آیت الله مصباح یزدی و آیت الله شهید مرتضی مطهری است؟ در کجای فکر و عمل این فقیه و فیلسوف بزرگ می توان جز پیروی از فرامین امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب مشاهده کرد؟  

۴ - روی سخن با آن هایی که غرض و مرض دارند و عامل دشمن اند نیست. روی سخن با آن هایی است که جویای حق و حقیقت اند. انتظار این است که  این ها بروند ببینند کدام حرفی که دشمنان خارجی و داخلی نظام  به آیت الله مصباح نسبت می دهند درست است. من خودم از جمله کسانی بودم که پشت سر ایشان حرف بی ربط می زدم و آن چه را که در خصوص ایشان می گفتند این جا و آن جا نقل می کردم.  حالا که متوجه شدم چه کلاه گشادی سر من رفته، بسیار نادم و پشیمانم. من حالا بخوبی واقفم  که ایشان همان نقشی را ایفا می کند که مرحوم  مطهری اگر زنده بود ایفا می کرد.  من حالا  می فهمم که چرا با ایشان این قدر دشمنی می کنند و چرا  آتش توپخانه دشمن یک ریز روی ایشان آتش می ریزد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.