1882

روحانی در مناظره ی سوم خطاب به مردم اظهار داشت «کشاورزان ایران‌!  ما با یکدیگر تعهد کرده بودیم در گندم خودکفا شویم که شدیم»
مقامات دولت یازدهم با ارائه گزارشات ناقص و نادرست به رئیس جمهور می‌گویند در تولید گندم خودکفا شدیم، این آمار براساس گمرک اشتباه است. براساس آمار گمرک دولت در ۹ ماهه اول سال ۹۵ بیش از یک میلیون تن گندم وارد کرده است. دولت یازدهم در چهار سال گذشته سابقه رکورد زدن در واردات گندم را هم داشته به طوری که بیشترین واردات گندم در سال‌های اخیر مربوط به سال 93 با 7/2 میلیون تن بوده است.

1881

براساس جدیدترین گزارش مرکز آمار ایران، مجموع شاغلان بخش صنعت کشور در پایان سال ۹۵ به ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر رسیده است،  این در حالی است که طبق گزارش مرکز آمار، تعداد شاغلان بخش صنعت در تابستان سال ۹۲ یعنی همزمان با شروع به کار دولت یازدهم، ۷ میلیون و ۵۱۳ هزار نفر بوده که با این حساب خالص اشتغالزایی در بخش صنعت کشور در دولت یازدهم منفی ۳۱۳ هزار نفر است، به‌عبارتی این دولت نه‌تنها اشتغالزایی خالص در بخش صنعت نداشته بلکه به‌طور خالص ۳۱۳ هزار نفر در بخش صنعت کشور بیکار شدند. حرف های مسعود نیلی مشاور حسن روحانی یادتان است که می گفت خالص اشتغالزایی سالانه در دولت های نهم و دهم 14000 نفر بوده است؟ این است بخشی از عملکرد خودشان، منفی 313000 نفر فقط در بخش صنعت.

1880

طبق آمار گمرک دولت‌های نهم و دهم در مجموع هشت سال 40 میلیارد دلار واردات از کشور چین انجام داده‌اند که این مقدار بیانگر واردات میانگین سالانه 5 میلیارد دلار کالا از چین است. اما دولت تدبیر و امید در مدت سه سال اول فعالیت خود بیش از 30 میلیارد دلار کالا از کشور چین وارد ایران کرده که میانگین آن سالانه 10 میلبارد دلار است. یادتان است رییس دولت یازدهم و جریان غربزده و لیبرال حامی او، سر همین واردات از چین چه بلایی سر احمدی نژاد آوردند؟   

1879

آنچنان دشمن ظریف را و ظریف بقیه را فریب داد که همگی با افتخار و شادی کنان حاصل کار دانشمندان هسته ای کشور را بتون ریختند. و وقتی فهمیدند چه بدجوری باختند، گفتند: امریکا نه به متن برجام پایبند است و نه به روح آن! دولتمرد این قدر خوار و ضعیف و ذلیل! یادتان هست آقای دکتر جلیلی حفظه الله چه بود؟!

1878

مگر قرار نبود خام فروشی نشود؟ فروش روزانه 2 میلیون بشکه نفت خام چه افتخاری دارد که ده ها بار به عنوان عملکرد مثبت خود بدان افتخار میکنید! آن هم چه فروش نفت خامی که بجای پولش مجبورید کالای بنجل خارجی وارد کنید و پدر تولید داخلی و اشتغال را درآورید؟

1877

می گویند اگر ما دولت یازدهم را تشکیل نمی دادیم جنگ می شد و اگر دولت دوازدهم را تشکیل ندهیم جنگ می شود!

 مگر شما چه دوستی ای با دشمن دارید که اگر شما را از دست بدهد با نظام اسلامی و مردم عاشق نظام می جنگد؟

1876

اگر رهبر انقلاب اسلامی اجازه مذاکره ی با آمریکا را به دولت یازدهم نمی داد؛ امروز روحانی و جهانگیری و هاشمی طبا می گفتند همه ی مشکلات با مذاکره حل می شد، ولی اجازه ندادند. بنازم ذکاوت علوی رهبری را!

1875


در یک کلینیک بزرگ دندانپزشکی ظرف مدت نیم ساعت، دوبار روی صندلی دندانپزشکی نشستم و هر بار آقای دکتری روی دندانی مشغول به کار شد که مشکلی نداشت. علت را از هرکدام شان هم جویا شدم گفتند: "عکس که این را میگوید" و وقتی اسمم را پرسیدند گفتند: "ظاهرا هنوز نوبت شما نشده." خدا را شکر کردم که دندانم به دست اهلش نیفتاد و راهم را بی خبر کشیدم و از کلینیک آمدم بیرون.

1874


خیلی ها در جامعه ی اسلامی ما راه را در بیراهه ها جستجو می کنند. آن ها هرچه بیشتر جستجو می کنند بیشتر از راه فاصله می گیرند. راه در جامعه اسلامی ما نشانه های مشخص و روشنی دارد: خدا، محمد(ص)، امامان معصوم(ع)، ولی فقیه.

1873

سؤالی که دولت یازدهم هیچ گاه بدان نمی‌پردازد و پاسخ نمی‌دهد آن است که اگر خزانه کشور آن گونه که می‌گفتند و می‌گویند خالی بوده است، چنانچه نمی‌توانند یارانه‌ها را پرداخت کنند چرا و با کدامین استدلال برخی مدیران دولتی حقوق‌های نجومی دریافت کرده‌اند؟! اگر خزانه خالی است چرا تنها برای فقرا و مستضعفین این خالی بودن باید ظهور و بروز داشته باشد ولی حقوق و دریافتی مدیران ویژه‌خوار هر روز افزایش یابد و کم نشود؟!

1872

بر اساس آمار اعلام شده 60 درصد کارخانه‌های کشور تعطیل و یا در حالت نیمه تعطیلی قرار دارند، با این وجود آیا ادعای رونق اقتصادی و اینکه ما در حوزه اقتصادی خوب عمل کردیم،  بی‌معنی نیست؟

1871

دولت ضعیف هیچ گاه نمی‌تواند در هیچ مذاکره ای، قوی حاضر شود و حرف خود را به کرسی بنشاند، هر چند که ما قدرت نظامی و انسجام داخلی کافی داشته باشیم. در برجام دولت یازدهم به تمامی تعهدات خود عمل کرد ولی، طرف‌مقابل هر روز نقض عهد کرد و تحریم‌ها  کماکان سر جای خود باقی است و مسئولین ضعیف ما فقط سعی می کند بدعهدی دشمن را توجیه کنند.

1870

دولت یازدهم از صندوقی که متعلق به فرهنگیان است هزاران میلیارد  به افرادی خاص وام می دهد(به قول رئیس‌جمهور) و آن‌ها این وام را به اذعان خود دولتمردان باز نمی‌گردانند و  دولت برای توجیه این  فساد بزرگ نامش را "معوقات بانکی" می گذارد و آن وقت باز هم شعار رسیدگی به وضعیت فرهنگیان را می دهد. رونیست که، سنگ پاست، سنگ پا!

1869

بی انصافی است که، رئیس جمهوری اسلامی ایران خاتمی،  روحانی و امثال این ها باشند ( افرادی که اسلامشان، اسلام روح الله خمینی و علی خامنه ای نیست) و آن وقت عملکرد این ها را به پای نظام اسلامی و نظام ولایت فقیه بنویسند و بگویند: "این هم عملکرد نظام اسلامی و نظام ولایت فقیه."

1868

وقتی مردم کار ندارند، درآمد ندارند، پول برای خرید کالا ندارند، حتی تورم صفر هم بشود، فایده ای ندارد. 


  تورم پایین باشد و مردم نتوانند چیزی بخرند بهتر است یا  تورم بالا باشد و مردم بتوانند کالا های مورد نیاز خود را بخرند؟