محرّم و برخی از اصلاح طلبان

 ۱۲۲۶

 ایام عزای خاندان رسالت را خدمت شما تسلیت عرض می کنم 

 احمد آقا! در جلسه، من موارد زیر را گفتم و حالا هم  می گویم: 

 ۱- بخاطر خوشایند یا بدایند شما حرف نمی زنم، بلکه حرفی  را که بنظرم  درست است میزنم. 

۲-  شما که  شغلی ندارید، درآمدی ندارید،  همسر دلخواه تان را انتخاب نکرده اید و . . . ، خب، ازدواج نکنید ( مگر کسی  شما را مجبور به این کار کرده است؟). 

  ۳-  اگر می خواهید ازدواج بکنید و بعد، به کمترین بهانه از هم جدا شوید، بهتر است ازدواج نکنید. 

  ۴- شما که  دل تان نمی خواهد ازدواج بکنید،  خب، بهتر است ازدواج نکنید. 

۵- اگر قرار باشد صاحب فرزند شوید و فرزندتان را مثل خودتان تربیت کنید ( بی خدا و بی نماز و...)، خیلی ضرورت ندارد صاحب فرزند شوید. 

۶- حالا که  نمی خواهید صاحب فرزند شوید، فرزند هم داشته باشید نمی دانید چگونه تربیتش کنید،  ضرورت ندارد صاحب فرزند شوید. 

  ۷- حالا که به هر علت، فرزندتان  با خدا کاری ندارد، نماز نمی خواند و . . . ، لازم نیست خودتان یا فرزندتان را بکشید، ببیند غیر از کشتن خودتان یا او، چه کار دیگری می توانید بکنید. 

۸-  معدل (نیات و افکار و اعمال) هر  بی نماز و بی خدایی، کمتر از  معدل (نیات و افکار و اعمال) هر به اصطلاح با نماز و باخدایی نیست. 

 ۹- چه بسا افراد با خدا و با نماز، بی خدا و  بی نماز  شوند (مثل برخی از خودمان که در گذشته باخدا و با نماز بودیم و حالا انگار نه انگار) و چه بسا افراد بی خدا و بی نماز، باخدا و با نماز شوند(مثل خیلی از آدم های معمولی جامعه ی ما). لذا چه بسا جایگاه افراد با خدا و با نماز امروز، جهنم و جایگاه افراد بی خدا و بی نماز  امروز، بهشت باشد. 

  ۱۰- اعتقاد بسیاری از شما اصلاح طلبان به امام حسین(ع) و سایر امامان، با اعتقاد مخالفان و دشمنان آن ها خیلی فرق ندارد. دین امامان معصوم ما دین سیاست و دین اداره ی امور مردم  است. آن ها می خواستند در زمان خودشان و بعد از خودشان، دین  تکلیف سیاست را، تکلیف اداره امور مردم را تعیین کند. در حیات آن ها، آن ها و نمایندگان شان این کار را بکنند و در زمان بعد از آن ها، جانشینان آن ها این کار را انجام بدهند. نمایندگان آن ها چه کسانی بودند؟  جانشینان آن ها چه کسانی هستند؟ نمایندگان و جانشینان آن ها فقها هستند.  حالا شما  چه فرقی با مخالفان و دشمنان آن ها دارید؟ بسیاری از شما بر خلاف امامان معصوم، دین را از سیاست جدا می دانید. شما برخلاف امامان معصوم  اعتقادی به توانایی فقه و فقیه در سیاست و اداره ی امور مردم ندارید. شما مثل مخالفان و دشمنان آن ها می گویید دین نباید تکلیف سیاست و اداره ی امور  را معین کند هرچه اکثریت  گفت همان نه دین؛ خب، خدا بیامرز پدرها! شما  با این تفکرات منحط و ارتجاعی،  چه فرقی با  مخالفان و دشمنان پیامبران و امامان معصوم(ص) دارید؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.