مدارا با مخالفان و دشمنان

۱۲۳۰ 

۱- در تمام این مدت سی و چندسالی که نظام اسلامی ایران استقرار یافته، درصد نسبتاً بالایی از جمعیت کشور، همسو با دشمنان داخلی و خارجی نظام، ساز مخالفت با نظام اسلامی را زده است. 

 

 ۲- این جمعیت مخالف که هم در پیروزی انقلاب اسلامی و هم در پیروزی های بعدی نظام اسلامی نقش داشته، چه در زمان امام رحمت الله علیه و چه در زمان رهبری حضرت آیت الله خامنه ای، دانسته و ندانسته با نظام اسلامی مخالفت و گاهی حتی دشمنی نموده است. نگاهی به اطراف خود بکنید و ببینید با چه حجم از بدگویی و سیاه نمایی و مخالفت و دشمنی با نظام اسلامی مواجه می شوید. 

  

۳- با این همه، نظام اسلامی ضعیف که نشده هیچ، بر قدرتش هم نسبت به سال های گذشته بسیار افزوده شده است. هم اکنون جمهوری اسلامی ایران در سایر کشورها نیز برای کمک به دوستانش حضور دارد و در منطقه وسیعی از جهان سربسر دشمنان خود هم می گذارد. 

 

۴- نظام اسلامی ایران  توانسته است در تمام این مدت سی و چند سال، دشمنی دشمنان داخلی و خارجی خود را مهار کرده و به دوستان نادانش (که گاهی جمعیتی چندین میلیونی را تشکیل می دهند) میدان می دهد تا رئیس جمهور و وزیر و وکیل خودشان را برسر کار آورند. اینان گاهی در تمام مدتی  که برسرکارند با نظام  مخالفت می کنند، ولی نظام اسلامی با صعه صدر تمام با این ها مدارا می کند. این ها گاهی حتی  ابزار دست صهیونیزم جهانی می شوند و رودر روی نظام قرار می گیرند ولی باز توسط نظام اسلامی تحمل می شوند. 

 

۵- نظام اسلامی  در کل با مخالفان و دشمنانش مماشات می کند و به حساب تعداد بسیار کمی از این ها می رسد. آغوش پر مهر نظام اسلامی و ملت مسلمان ایران (جز برای  تعداد معدودی) برای بقیه مخالفان و دشمنانش همواره باز بوده است. 

 

 ۶- شما عملکرد همین دولت یازدهم را بطور گذرا یک ارزیابی بکنید و ببینید از برخی مقامات بالای دولت تا صدها  مسوول در سطوح میانی و پایینی چه میزان پای بند فرامین امام (ره) و رهبری نظام هستند. به جرات می گویم تعداد کسانی که در دولت یازدهم (مثل دولت مردان دو دولت نهم و دهم سید محمد خاتمی)  آب به آسیاب دشمن می ریزند و به ارزش های اسلام و انقلاب بها نمی دهند کم نیستند. رویکرد اینان به غرب هیچ نسبتی با رویکرد امام و رهبری معظم انقلاب ندارد. رویکرد اینان به اقتصاد هیچ ارتباطی با عدالت اجتماعی اسلام ندارد. تحقق نگاه اینان به اسلام جز نامی از اسلام باقی نمی گذارد. نظام اسلامی با این ها هم تا جایی که ممکن است و منجر به تلاشی نظام نشود مدارا می نماید.  

 

۷- بگمان من آنچه موجب تحمل این همه کژی و ناراستی می شود، رهبری پیامبرگونه امام و آقای خامنه ای و پیروی مومنانه میلیون ها مسلمان  پیرو آن هاست. پیروانی که جان برکف آماده ی دفاع از نظام اسلامی در مقابل دشمنان هستند تا جمهوری اسلامی سرپا بماند و مسیر بایسته ی کمال را بتدریج طی نماید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.