تفکر انحرافی اصلاح طلبان

۱۲۳۸

سلام علیکم دوست عزیزم. امیدوارم حال جناب عالی و خانواده و دوستان خوب باشد. مجدّدا فوت آقا محسن عزیز را به شما که دوست بسیار نزدیک  شما بود  تسلیت عرض می کنم. خدا ایشان را رحمت کند. این ایام مبارک را هم به شما تبریک عرض می کنم. بابت آن لطفی هم که به من کردید ممنونم. شما می دانی که من چقدر دوستت دارم و می دانی که من ده ها و بلکه صدها خوبی در تو سراغ دارم و این دوستی من و شما و این خوبی های شماست که  موجب شده این مطالب را برایت بنویسم. برادر خوب من! از شما سن و سالی گذشته و بالای 50 سال سن دارید، لذا انتظار دارم به فکر  آخرت خودت هم باشی. حقیر در برخی از نوشته هایم دلایل طرفداری خود را از ولایت فقیه و بقیه ی افکارم آورده ام و شما در خصوص دلایل من اظهار نظری نکردید. بنده هرقت در مقابل بحث هایم  دلیل درستی از شما یا هرکس دیگری ببینم  قطعا پذیرای سخن حق خواهم بود. من تفکر اصلاح طلبی به معنای مصطلح اش را تفکری انحرافی دانسته و اصلاح طلبان صاحب فکر (نه امثال جناب عالی که از نیروهای فکری جریان اصلاح طلبی نیستند) را منحرف و منافق می دانم. خواهشمندم برای مدتی هم شده  تفکر لیبرالی و اصلاح طلبی لیبرال ها و اصلاح طلبان ایرانی را از نگاه  بزرگانی چون حضرت آیت الله محمد تقی مصباح یزدی و طلبه های جوانی چون دکتر علامحسین خسروپناه  مطالعه فرمایید تا به غلط بودن و سطحی بودن  تفکرات افکار دکتر سروش و دیگران پی ببرید. البته می دانم که شما اهل مطالعه ی عمیق نیستند لذا همین مسیری را که در وبلاگ تان دارید ادامه خواهید داد و من هم گله ای  ندارم. امثال  شما دنباله رو هستید، تقصیر بیشتر متوجه بزرگترهای فکری شماست که تاکنون چوب افکار و اعمال غلط شان خورده و من بعد هم  ان شاءالله  خواهند خورد. به علاوه شما می دانید که بنده ی حقیر همین جوری و الکی و بدون فکر  دنبال این خط  یا آن خط راه نمی افتم و لذا شما چرا هیچ وقت نیامدی دوساعت نزد من بنشینی و به حرف های من گوش بدهی (بی آن که تند و تند اظهار نظر بکنی. شما باید حداقل دو ساعت هم شده ساکت باشی و به حرف های من گوش بدهی چون این حرف هایی را که تند و تند در مقابل حرف های من می زنی من کمتر از تو بلد نیستم. شما اگر همیشه پیرو آقایان بودی و هستی من نیروی فکری شان بودم). شما  فکر می کنی چند سروگردن از امثال من بالاتر هستی لذا من گمراه شده ام و بدا به حال من. متاسفانه حقیر چاره ای جز این ندارم که به مثابه "بگذار  بیافتد و بیند سزای خویش" شاهد سرنوشت تلخ بهترین دوستان زندگی ام باشم. قربانت برم. سلام مرا به خانواده به ویژه به پدر و مادرت برسان. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.