نیروهای انقلابی و ضدانقلاب

۱۲۴۳

۱- همه ی تلاش نیروهای انقلابی این بوده است که مردم را به نظام اسلامی نزدیک کنند و همه ی تلاش ضدانقلاب این بوده است که مردم  را از نظام اسلامی دور کنند.

۲- بدیهی است که هرچه نیروهای انقلابی قوی تر عمل کنند، نظام اسلامی قوی تر می شود (و کار برای ضدانقلاب دشوارتر می گردد) و هرچه ضدانقلاب قوی تر عمل کند، نظام اسلامی ضعیف تر می شود(و کار برای نیروهای انقلابی دشوارتر می گردد).

۳- اگرچه در تمام این مدت ۳۷ سال، امکانات ضدانقلاب نسبت به نیروهای انقلابی (از هر نظر) بیشتر بوده  و توانسته است تعداد زیادی از نیروهای انقلاب را تبدیل به ضدانقلاب کند، ولی  اکنون نظام اسلامی بحمدالله قوی تر از همیشه بوده و گستره و نفوذش در  منطقه و جهان روز افزون است.

۴- رهبران آمریکا و اسرائیل ( صهیونیزم جهانی) در راس نیروهای ضدانقلاب و رهبران روحانی نظام اسلامی در راس نیروهای انقلابی قرار دارند.

۵- نیروهای انقلابی نیروهایی هستند که گوش به فرمان رهبران روحانی نظام دارند و مطیع اوامر ولی فقیه و رهبر معظم انقلاب اند، تا پای جان از نظام اسلامی دفاع می کنند، دوست دار مردم مظلوم فلسطین و سوریه و عراق و یمن و بحرین اند، دوست دار امام حسین علیه السلام و عاشورا و شور حسینی و شهادت اند، به دستاوردهای انقلاب اسلامی اعم از مادی و معنوی معترف اند، با فرهنگ غربی و فرهنگ شاهنشاهی مخالف اند، از عملکرد شورای نگهبان و سایر نهادهای زیر نظر رهبری نظام راضی اند.

۶- ضدانقلاب، نیروهایی هستند که  گوش به فرمان دشمنان خارجی  نظام دارند،  به ویژه مطیع رهبران آمریکای جهانخواراند، تا پای جان با نظام اسلامی مخالف اند، دوست دار مردم لاابالی کشورهای غربی و آمریکا و اسرائیل اند، دوست دار نویسندگان و نظریه پردازان و جاسوسان آمریکا و اسرائیل و غرب لیبرالیست اند، به جای اعتراف به  دستاوردهای انقلاب اسلامی، فقط در کار سیاه نمایی اند، عاشق فرهنگ غربی و فرهنگ شاهنشاهی اند، از عملکرد شورای نگهبان و نهادهای زیر نظر رهبری نظام  ناراضی و از عملکرد مخالفان ولی فقیه و منافقان و فتنه گران راضی اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.