با آمد و رفت دولت ها چه مشکلاتی حل می شود و چه مشکلاتی حل نمی شود؟

1- اشتباه است اگر فکر بکنیم با رفتن "یک دولت و 4000 نفر آدم" و آمدن "یک دولت دیگر و 4000 نفر آدم دیگر" همه مشکلات کشور حل می شود. 

 2- البته برخی از مشکلات مملکت حل می شود مثلاً مشکلات آدم های دولت قبلی و دوستان شان و مشکلات آدم های دولت فعلی و دوستان شان حل می شود (بدین معنی که هر کدام شان به نان و نوایی می رسند و یا خدمتی می کنند اگر اهل خدمت باشند.) 

 3- و باز البته برخی دیگر از مشکلات مملکت توسط دولت قبلی و دولت فعلی حل می شود اگر چه در حل این قسم از مشکلات، فرق است میان دولتی که از طبقات پایین است و مورد حمایت طبقات پایین است و برای طبقات پایین دل می سوزاند (مثل دولت نهم و دهم) و دولتی که از طبقات میانی و بالاست و از حمایت این طبقات برخوردار است و برای این ها دل می سوزاند(مثل دولت یازدهم). 

 4- متأسفانه در تمامی دولت ها شرایط به گونه ای است که عده ای (که معلوم نیست تعدادشان چند نفر است) ده ها هزار میلیارد تومان پول مردم (بانک ها) را به بهانه های واهی در اختیار می گیرند و ثروت ها می اندوزند و کسی هم کاری به کارشان ندارد (و به علاوه کارشان را توجیه هم می کنند) و انگار که فرقی هم ندارد دولت دست چه کسی باشد( دست احمدی نژاد باشد یا دست روحانی) و اصلاً انگار که یک جورهایی دست برخی افراد همه این دولت ها در کار این نوع دزدی کردن ها و چپاول کردن ها دخیل است؛ یا یک نفر آدم چهل و چند ساله (و احتمالا چند ده نفر دیگر مثل او) را می بینید که بیش از ده ها هزار میلیارد تومان پول بیت المال را به جیب می زند و باز هم فرقی ندارد دولت دست این باشد یا دست آن و باز کاملاً پیداست که دست برخی افراد تمامی این دولت ها در این ثروت اندوزی ها و دزدی ها درکار است. 

 5- افرادی از دولتی ها هم که در این ثروت اندوزی ها و دزدی ها دخیل هستند افراد معمولی نیستند، افرادی در حد و قیافه اطرافیان رئیس بانک مرکزی،  وزیر نفت، رئیس جمهور و امثال این ها هستند. 

 6- حالا من "یک لا قبا" بیایم و بزنم تو سر این و تو سر آن که "لعنت به این ها و رحمت برآن ها!" آیا این کارها عاقلانه است؟ به جان خودم و شما عاقلانه نیست!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.