با این افراد چه باید کرد؟

با این افراد چه باید کرد؟ 

1- کسانی که کشور خود را در نزد مسؤولان مختلف، کشور گل و بلبل معرفی می کنند، ولی در جمع های خصوصی، آن را ویرانه ای جلوه می دهند که دیگر آباد نخواهد شد.

2- کسانی که حاضر نیستند از گل نازک تر نسبت به افراد خانواده  خود بگویند یا بشنوند، ولی هیچ حساسیتی نسبت به وطن خود ندارند و هر گونه حرف بی ربطی را در خصوص آداب و رسوم و دین و آیین آن می گویند و می شنوند.

3- کسانی که با جلب اعتماد مردم پست و مقام می گیرند و به جای خدمت به مردم، یک شبه  صاحب همه چیز می شوند.

4- کسانی که با جلب اعتماد مردم پست و مقام می گیرند و به جای خدمت به مردم، با دشمنان مردم و نظام اسلامی هم آوا می شوند.

5- کسانی که می گویند مسلمان هستند، ولی به جای دم زدن از ایدئولوژی اسلامی، دم از ایدئولوژی های غیر اسلامی و ضد اسلامی می زنند.

6- کسانی که به حوزه ی علمیه می روند تا دین را بشناسند و بشناسانند و به سؤالات دینی امثال من پاسخ بدهند، ولی عملاً، عمله  دشمنان و بیگانگان می شوند.

7- کسانی که به دانشگاه  می روند تا دانش روز را بیاموزند و به داد مردم برسند، ولی  بیش از علم آموزی، از  دین و آیین خود روی می گردانند و به دین و آیین بیگانگان و دشمنان روی می آورند و عمله  بی جیره و مواجب آن ها می شوند.

8- کسانی که چشم های خود را به روی این همه کار و تلاش و پیشرفت در کشور می بندند و برای خوشایند این و آن، فقط روی مشکلات انگشت می گذارند.

9- کسانی که وقتی خودشان در رأس کاری هستند، نمی توانند مشکلی را حل بکنند، ولی وقتی دیگران در رأس کاری قرار می گیرند، در مردم این توقع را ایجاد می کنند که آن ها باید شق القمر بکنند.

10- کسانی که در مقابل تو هیچ حرفی برای گفتن ندارند ولی دهان شان را بی مهابا باز می کنند و هر چه دل شان می خواهد  با آب و تاب می گویند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.