آدم خوبه و آدم بده

متاسفانه از کسانی  که آن ها را خوارج زمان خود می نامیم، هیچ شناختی نداریم. بر عکس تلقی ما، آن ها خوبند و دشمنان آن ها بدند. البته ما حق داریم از این ها بدمان بیاید، چون بارها شمشیر حق شان را بر گردن باطل  خود احساس کرده ایم. اگر گردن کلفتی بی دلیل خود را کنار بگذاریم و تابع برهان و دلیل باشیم آن وقت می بینیم که آن ها حقند و ما باطلیم. ما فریب خورده ایم، ما طرفدار ظلم و ظالم شده ایم، ما حق مان این است که این ها، سرمان را هم ببرند. وقتی من، به حرف احدی گوش نمی دهم، غوره نشده مَویزشده ام، سنگم و میخ آهنی هم به من کارگر نیست، خوب، بدیهی است که شیطنت می کنم و نظم جامعه ی اسلامی را به هم می زنم، فتنه انگیزی می کنم و فتنه بپا می کنم و آن وقت همین به قول ما خوارج  و پیروان آن ها، می آیند و دستگیرم می کنند و گاهی هم  مجبور می شوند و حتی مرا می کشند. بدیهی است که برای امثال من، این ها آدم بده هستند و منافقان و جاهلان و خوارج واقعی، آدم خوبه.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.