برخورد امروز من و تو در برابر دولت یازدهم

  دولت یازدهم در نهایت بدنامی ماههای پایانی کار خود را  پشت سر می گذارد. شکست برجام، برخوردانفعالی در خصوص حقوق های نجومی و اختلاس های متعدد چند هزار میلیارد تومانی، وجود تعداد زیاد اعضای ثروتمند دولت با ثروتهای چندصدمیلیارد تومانی، افزایش گرانی، ازدیاد بیکاری و ده ها و ده ها گرفتاری دیگر کشور، عملا کار دولت یازدهم را به بن بست کشانده بطوریکه قادر به حل هیچ یک از مشکلات یادشده نبوده و نیست و فقط به هر حشیشی متشبث می شود تا  این چندماه باقی مانده را هر طور شده سپری نمایند.  

 

این که موضع من و تو در برابر این همه فساد و ناتوانی دولت یازدهم چه می تواند باشد، بستگی به مواضع قبلی ما دارد. من که ریشم هفتاد جور در گرو حمایت از  دولت به اصطلاح  تدبیر و امید  است امروز هم  با کمال وقاحت و پررویی، مجبور به دفاع و حمایت از آن هستم و شما که از ابتدای شروع به کار دولت یازدهم (چه با علم خودت و چه با علم رهبران روحانی خود)، واقف به این عملکرد زشت  و  برده صفتی  در برابر ظالمان و مستکبران جهانی بودی، مأذون به انجام هر کاری در قبال آن آن نیستی. فرق من حامی دولت یازدهم با شمای مخالف با آن این است که من در هرحال حامی شیطنت ها و شیاطین هستم  و شمای حزب اللهی و  پیرو خط ولایت الهی فقیه  مجاز به انجام هر کاری نیستی.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.