نظام اسلامی فاسد نیست


نظام اسلامی یعنی نظام سیاسی ای که بر اساس دین اسلام تاسیس شده باشد و نظام اسلامی ایران چنین نظامی است.

 

 برای ارزیابی عملکرد نظام اسلامی ایران باید به ارزیابی عملکرد ولی فقیه و سازمان ها و نهادهای تحت امر او پرداخت، زیرا نظام اسلامی ایران، نظام ولایت فقیه است.

 

 به عبارت دیگر برای ارزیابی عملکرد نظام اسلامی باید به ارزیابی  عملکرد امام خمینی(ره) و آیت الله خامنه ای و سازمان ها و نهادهایی که تحت امر آنها بودند و هستند پرداخت. باید عملکرد شورای نگهبان، مجلس خبرگان، سپاه پاسداران، ارتش جمهوری اسلامی ایران، بسیج سپاه، مردم پیرو ولایت فقیه و عملکرد دیگر حیطه های تحت امر ولی فقیه را ارزیابی کرد.

 

  نظام ولایت فقیه مشکلاتی داشته و دارد. مشکلات  نظام ولایت فقیه را در عرصه های مختلف، دانشگاهیان و روشنفکران غربزده، سیاست مداران و دولتمردان لیبرال و نئولیبرال، خواص بی بصیرتی که (بنظر مردم) صاحب گذشته ی درخشان هستند و غیره در داخل کشور و مجموعه ی کشورهایی که دست نشانده ی آمریکای جنایتکار هستند، بوجود می آورند.


 حدود 38 سال است که نظام ولایت فقیه در مقابل همه ی این مشکلاتی که توسط  عوامل داخلی و دشمنان خارجی بوجود آمده، دوام آورده،  بعلاوه صاحب نامی بسیار پرآوازه در سراسر دنیا شده است. 

 

 باید توجه داشته باشیم که پیروزی و موفقیت همه جانبه ی نظام اسلامی، با شکست همه جانبه ی دشمنانش همراه خواهد بود، لذا تا شکست نهایی دشمنان در داخل و خارج کشور نظام اسلامی مشکل خواهد داشت. مهم داشتن مشکل نیست.  مهم دوام آوردن در مقابل مشکلات و داشتن عملکرد قابل قبول است. این که عده ای دولتمرد لیبرال یا نئولیبرال فاسد یا اطرافیان آنها دزدی می کنند، اختلاس می کنند، مانع اجرای عدالت می شوند، به شعاعر اسلامی و انقلابی بی توجه هستند و غیره، نشان از فساد  آنان و اربابان شان دارد نه نظام اسلامی و نظام ولایت فقیه. 

 

 امروز نظام ولایت فقیه سربلندتر از هر زمان دیگر در طول  عمر 38 ساله ی خود است. وجود فساد و مشکلات در کشور لزوما حاکی از فساد نظام سیاسی حاکم برکشور نیست چنان که حکومت علی علیه السلام با وجود همه مفاسد و مشکلاتی که دشمنان برای آن ایجاد می کردند در طول تاریخ هزار و چهارصد ساله ی بعد از آن  خوش درخشیده  و در آینده نیز خوش تر خواهد  درخشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.