پیرامون منافقان امروز جامعه ی اسلامی ایران

آنچه روشن است این که: 

1- مخالفان ریز و درشت، ولی اسم و رسم دار نظام اسلامی ولایت فقیه، در سراسر کشور اسلامی، دیگر شانسی برای بازگشت به دامن اسلام و مردم مسلمان را ندارند. سیاهی تلمبار شده ی  قلب اینان، دیگر امکان پذیرش حق و حقیقت را به اینها نمی دهد. 

2- اینان هزاران دلیل روشن شما را نسبت به باطل بودن راهشان، پس می زنند و با توجیحاتی شیطان پسند، دل مرادشان را شادتر  و دل سیاه خود را سیاهتر می کنند 

3- برای اینان که نفاق شان بیشتر از نفاق همه ی مخالفان نظام اسلامی تاکنون است (از نفاق منافقین نشان دار گرفته تا نفاق گروه های کوچک و بزرگ دیگری که تاکنون در مصاف با نظام اسلامی شکست خورده و سرانجام شان یا مرگ بوده، یا حصر و حبس، یا خانه نشینی و یا پناه بردن به دامان اربابان خود در اروپا و آمریکا) راهی جز راه رفته ی دیگر مخالفان نظام اسلامی نیست: درگیری با نظام اسلامی و مردم مسلمان، مردن، حصر و حبس شدن، خانه نشینی و فرارکردن و پناه بردن به دامان دشمن. 

4- اینان وقتی کارشان به درگیری با نظام اسلامی و مردم مسلمان کشید(آرایی را که با فریب مردم بیچاره، به دست می آوردند،  دیگر نخواهند داشت و تعدادشان همان چند درصدی می شود که در واقع هستند) به سرعت به دست سلحشوران بسیج مردمی گرفتار و قبل از ذلت آخرت، به خواری دنیا گرفتار می شوند. 

5- شرایط مخالفان فعلی نظام اسلامی ولایت فقیه (اعم از برخی دولتمردان ظالم و ستمگر دولت یازدهم و سردمداران فکری غربزده آنها و فتنه گران ریز و درشت منافق در همه جای جامعه ی اسلامی)بسیار شبیه شرایط کسانی است که طی این 38 سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، در مصاف با مسلمانان اصیل و پیروان اهل بیت عصمت و طهارت و ولایت فقیه، "درک اسفل" را بر "خیر دنیا و آخرت" ترجیح داده اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.