1990


اگرچه همه گونه تقلبی در انتخابات دوره دوازدهم ریاست جمهوری صورت گرفت ولی اگر تقلبی هم صورت نمی گرفت حسن روحانی برای دور دوم منتهی با آرای بسیار کمتری رئیس جمهور می شد. 


طرفداران حسن روحانی تلاش تشکیلاتی خوبی کردند و مردم را متقاعد کردند که ایشان بهتر از ابراهیم رئیسی است لذا مردم بیشتر از رئیسی به روحانی رای دادند و ایشان رئیس جمهور شد.


بها دادن به رای مردم بسیار پسندیده است. نظام اسلامی هم طی حدود چهل سال گذشته همیشه به رای مردم بها داده است.


 نیروی انقلابی طرفدار ابراهیم رئیسی هم تلاش خوبی کردند و موفق شدند رای چهار میلیونی سعید جلیلی را به رای شانزده میلیونی ابراهیم رئیسی تبدیل کنند. در عین حال که خیانت تعدادی از اصول گرایان و کم کاری عده ای دیگر از آنها برکسی پوشیده نیست.


 وظیفه نیروی انقلابی اکنون این است که خود را برای انتخابات چهارسال بعد آماده کند و با حدود سی میلیون رای، رئیس جمهور انقلابی اش را به قدرت برساند.


 اکثریت مردم هم چاره ای جز این ندارند که شرایط بد زندگی خود را تحمل کنند چون خود کرده را تدبیر نیست.


 طرفداران دوآتشه ی لیبرال حسن روحانی هم باید صورت خود را آماده ی سیلی خود و مردم کنند تا دیگر از این کلاه ها سر خود و مردم بیچاره نگذارند.


کماکان بر قدرت و محبوبیت نظام اسلامی و نیروی انقلابی افزوده خواهد شد و آنکه به خاک ذلت خواهد نشست استکبار حهانی، دلباختگان داخلی او و کسانی خواهند بود که فکر می کنند لیبرالیسم بهتر از اسلام است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.